THE BEST HOLIDAY EVER.

Assalammualaikumwarrahmatullahhiwabarakatuh. Lama dah tak sentuh blog aku ni, malas nak on laptop sebenarnya. MALAS SANGAT. Wuahahahaha. OK. Kita nak cerita pasal kita pergi LEGOLAND haritu, perghhhhh best gila nak mati. Pheewww , penat , sakit , bla bla bla. Hm kita nak cerita je. Tapi kalau awak nak fikir yang kita ni menunjuk ke hape, sukahati awok leerrr, hadee hakooo kesahhh! *troll face*.Hm okay start with pagi hari kitorang nak pergi legoland. Aku tidur bilik abang teman akid, alya, mok and adam sebab abang tak sampai lagi, naik train kan, pagi pukul tujuh setengah baru sampai. Dia tak ikut kitorang dulu sebab dia ada paper. Then kena tipu dengan orang jual tiket bas tu, nasiblah abang aku ni bijak mintak balik duit tu. Hahahahahaha mendalam kan ayat aku? HAHAHAHHAHAHA OK............. pastu pagi tu aku pun bangun lah dalam pukul tujuh sebelum abang aku sampai dengan keadaan yang menggigil tak terkawal. Eh ? hahaha nipu lebih. ok whatever. pastu aku bangun tengok aircond 16 darjah celcius. Memang kepala hotak betullah. Tah sape yang memandai pergi letak sampai 16. Lahabau -.- , sebenarnya kalau uncle tak datang bilik kitorang nak ambik akid takda maknanya aku bangun, ahahhahahahaahaaha harap alarm phone je memekak, tuannya tak bongkar lagi. hahahahahaha ok kesah pulak kan. Pastu aku kejutkanlah , toyoltoyol ni semua. Then, aku mandikan alya. Pastu bila toyol ni dah siap, aku pulak siap. Yelah excited kan, taktawu pulak legoland bukak pukul 10, buat penat aku je bongkar awal, baik aku tidur je, lagi bagus. Huahahahahaha. Pastu bila semua orang dah siap, uncle ajak breakfast dekat kedai mamak bawah, pastu aku pun makanlah sekali. Pastu dalam pukul lapan, lapan setengah macamtulah. Kitorang pun gerak terus pergi legoland. Excited punya pasal kan ? hahahahaha pastu dah sampai legoland , duduk sat dekat maklang tengah makan. Maklang ajak makan tapi aku tak lapar pun, yelah terlampau excited sangat kan, dah masuk dalam legoland pun aku taklapar. Ok , panjang sangat dah aku menceceh ni. K, malas nak menceceh panjang, aku cerita je terus. first aku pergi dekat sini, firsttttttttttt sekali permainan aku main yang ni, tengok gambar bawah ni ye anak anak. Lol

Time ni memang sangat kelakaauuuu , hahahahahahhhaha kalah weh kalah, hahhahhahahahahaha yelah mana taknya , semua perempuan pastu yang semua budak kecik yang menumpang , memang taklah nak tolong kan ? cehhhh!

Second piccaaaaa nak padam kan api yang tak terpadam padam tu, tension pulak aku -.- dan akhirnya, ok mampuslah, hahahahahaha macam pfffttt -_______________________-

Pastu dah penat nak mampus , air yang kitorang carik , haus , penat , sakit hati berbaur menjadi satu T_T , eh dah macam novel pulakss , ahakksssss , ok. pastu lepas beli air, tibatiba ada pulak orang orang ni, aku pun taktawulah macamana nak cakap, cuma yang aku tawu , ada orang yang terlebih kalsium , ada perempuan yang buat fake tinggi guna kayu koooooot. hahaha mana lah aku tawu. ok.

THEN
Naik benda ni, dia kena tembak tembak ada lampu tu, tapi awal awal aku masuk, manalah aku tawu kena tembak benda tu semua, memanglah tengok iklan tapi, pape yolah , ha ha ha

 Hodoh tahap kritikal time ni, tak terurus dah aku, hahahaahhaha ok. Time dekat dalam tu , aku bantai menjerit dengan Alissa, hahahahahahha bangang je, yelah aku ingat kan rumah hantu, dah afiq kata rumah hantu -.- , k.......................


Markah abang aku yang kiri , kanan tu markah afiq. Aku takdapat nak tangkap gambar markah aku sebab kamera abang aku yang buat harta. And markah aku 11500. HAHAHAHHA SODEH TAK ? SODEH KAN ? HAHAHAHAH OK.
Time ni aku naik dua orang je dengan alya sebab yang lain semua dah masuk then full , aku takdapat duduk dengan diorang T_T so, tiga kali aku naik, hahahahhahaha


 Aku ingat kan takdalah cuak mana pun naik benda ni, nampak je rendah, tapi.......... takdalah takut sangat pun, ahahhaha tapi bestttttttttttttt , sebab tu naik sampai tiga kali. huahahahhaha

LEPASTU

 YEAAAAAAAAHHHHHH, NI PALING BEST, DUA KALI NAIK! OKAY TAKE A LOOK AT THIS PICCA. Sapa ambik pun aku taktawu , smart! baru terperasan. Okay. First, slow je benda ni bergerak.

 Second, naik dah.............

 Third, dah sampai atas!
 Fourth, nak keluar dah......

 Fifth, SEDIAAAAAAAA!!!!!!! ZUUUPPPPPPPP

DAAAAAAAAAAAAANNNNN! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY BASAAAAAAAAAAAAAAHH! HAHAHAHA AWESOME OKAY AWESOME!!!!! Dan maka kami pun basah kuyup lencun, tapi tak tukar baju pun sebab sana panas gila so keringlah nanti. Ok then........

 Kami pun naik benda ni, penat kena tarik tali ni sampai ke atas, gayat tawu dok -.-

Dannnnn , sampai jugak aku dengan alissa tarik ke atas! kami kan kurus and kami tak berat so taklah susah pun tarik benda ni, hahahhahahahahahahahahahaha ok, benda ni dia berpusing pusing , tapi tak memeningkan pun. Slow je dia pusing, Tangan sakit, padan muka. huahahahaha

 Pastu lepas kitorang habis main je benda alah tarik tarik tu, hujan pulak selebatnya. Uncle pun ajak kitorang masuk benda ni sementara hujan kan, best! 4D movie. alah cerita pasal lego je tapi macam real, contoh kalau ada lori ice accident, air percik dekat kita, tapi takdalah basah sampai lencun, pastu ada macam snowlah turun dari atas. Bestlah jugak movie dia, tapi nak tunggu masuk punya lah lama. Pastu.

PASTU TIME NI, HUJAN, SO TERPAKSA BERTEDUH DEKAT PLAYGROUND NI, MASINGMASING DAH MACAM MANGSA BANJIR TERSIDAI DEKAT SINI, HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA , tapi memang banjir pun, aku tak kisah pun mandi hujan ke hape, tapi sebab nak selamatkan fone punya pasal, bwak jelah payung, wehehehehe. pastu bila hujan dah reda, kitorang.........................................

 NAIK ROLLER COASTER DRAGOOOONN!!!!!!!! Aku naik dengan abang , faiq and alissa, yang lain tu aku taktawulah apa yang ditakutkan sangat naik roller coaster, wuahahahah. Aku ingatkan lamalah roller coaster eh, tengok kejap je , hooooooook alohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *gaya jambu* ahahaha okay............

 Pastu dah naik roller coaster dragon, naik roller coaster ni pulak, cuak habis!!!!!

 HAHAHAHAHAHAHA YANG NI KELAKAR, SAJA TAKNAK LETAK GAMBAR AKU SEBAB KELAKAR GILA, SO AKU AMBIKLAH GAMBAR NI SEBAB ADA UNCLE FARID, QAYYUM, AFIQ DENGAN FAIQ, AHHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHA KALAU ZOOM LAGI KELAKAR, AHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OK STOP..........................

 After that, kitorang naik ni, aku naik dua orang dengan mia, best best best !

 Ni second last game kitorang naik pusing pusing , pening kepala aku, dahlah ada bau durian -.-, then ada yang last tu aku naik tapi dah malam , kamera dekat abang aku, so mampus lah, aku naik boarding bot , eh apa tah nama dia yang mcam cerita songebob tu. haaa bestt!
 Pastu pergi miniland......... Ada airport, putrajaya, thailand, and entahlah lupa. SEEE MY FACE, HAHAHAHAHHA KELAKAR KAN KAN, HAHAHAHAHA TU NAMANYA SELEKEH SEBAB TERLAMPAU PENAT! Phewww

 With Abam, hihihihihihihiihihihihihihi 

 Pastu naik chu chu trainnn


Ni ha KL waktu malam dekat legoland , cantiiiiiiiiiiik kaaaaaaaaaaaaann, ada lagi sebenarnya malas nak upload, hohoho okay.

Sooooooooooooooooooooo, itulah ceritanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, best tak cerita aku ? tak best ? KESAAAAAAAAAAAAAHNYAAAAAAAAAAAAA SAYAAAAAAAAAAAAAA , LALALALALA okay, penat dah mengetaip , tu jelah ceritanya, Maka tamatlah kisah saya pergi ke legoland, hahahhahaha okay babai assalammualaikum!